Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Information från Fotbollsstyrelsen i KSK
16 jun
Vilka är styrelsen i KSK Fotboll?
14 jun
Alla till Kip Lördag 13/6
12 jun
Årets KSK:are - Fotbollsektionen
11 jun
KSK-dagen - La coupe bleue den 12 september på Kållereds IP
10 jun
Stöd vår insamling till #Fotbollströjefredag
29 maj
Borttappad dator på KIP?
27 maj
Torbjörn Nilsson besökte KSK i måndags
27 maj
Årsmöte 11/6 18:30
12 maj
Vi är ett gott gäng med ambitiösa killar och ledare som har kul med fotbollen med basen i glädje, gemenskap och utveckling!
2026 spelar vi med ett lag i P12 och ett lag i P13 med en trupp som består av killar födda 2012 - 2013. Vi samarbetar med U16/Herr J och P14 för att skapa bästa möjliga förutsättningar för föreningens spelare till en god utveckling.
Huvudtränare: Magnus Wiklund
Assisterande tränare: Robert Eriksson, Andreas Svendsen, Håkan Djurwall, Björn Rådström, Rasmus Wiklund
Målvaktstränare och admin: Dieter Modig
Vår fantastiska hemmaplan är Kållereds Sportcenter där vi har möjlighet att spela fotboll på både naturgräs och konstgräs.
Träningstider vårsäsongen 26:
Tisdag: 17.00 - 18.30
Onsdag: 18.30 - 20.00
Torsdag: 18:30 - 20:00 Skogsbo
Söndag: 12.30 - 14.00
Vi är stolta över att få representera KSK, Kållered och Mölndals ungdomsföreningsliv! Se filmen Mölndal Vision 2040!
23 jun, 20:25 0 kommentarer
Vi väljer att varva ner lite inför sommaruppehållet genom att ställa in träningen på torsdag.
Vi ses på fredagens avslutning!
/Ledarna
23 jun, 16:06 0 kommentarer
OBS!
I morgon så samlas vi på Nolängens IP 18:45.
Glöm inte match-tröja, fotbollsskor och benskydd.
// Ledarna
23 jun, 07:41 0 kommentarer
Vi genomför den årliga spelare mot ledare/föräldramatchen på fredag. Samling 18.00 på Skogsbo.
Det blir härligt väder, avslappnat umgänge, seriös match och grill.
Det kommer kallelse även till föräldrar så vi uppskatta...
15 jun, 11:10 0 kommentarer
Hej på er alla.
Nu på torsdag har vi match med P-12.
Vi har skickat en kallelse till en del spelare som vi gärna vill ha svar ifrån så fort ni kan.
Midsommar är ju runt hörnet och en del kanske reser bort därför behöver vi...
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies