Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
7 jun, 08:05 0 kommentarer
Hej!
Nu är det snart dags för F18 att bemanna kiosken 13-14/6.
Lördag 13/6 är det massa kul som händer på Kip.
Fotbollskolan har avslutning.
Vi har köpt in glass så ledarna kommer upp till kiosken o hämtar ut glass till sitt lag efter avslutad träning.
Vi har också eventet ” Alla till Kip” som startar vid 11.
Vi kommer ha hamburgeservering, lotteri o autografskrivning nere vid planen.
Mg Horse är också på plats med ponnyridning.
Kiosken vi bemannar är öppen & så har även herrarna sin egna kiosk öppen.
Under eventet får alla barn hämta ut en gratis isglass i kiosken.
Jag öppnar upp för er som har första passet på lördag & på söndag.
I kiosken hittar ni all info om vad som
ska göras. Det finns prislistor inne & utanför.
All betalning sker med Swish.
Jag är på plats och fixar med eventet hela dagen så bara att ringa mig om ni undrar något 0730 22 66 80
Schema
Lördag 13/6
8.30 -11.00 - Fotbollskola
Ansvariga: Astrid & Tuva
11.00 - 13.30 - Fotbollskola/Event
Ansvariga: Ella & Linn (Anna, Alicias mamma finns a jour)
13.30 - 16.30 - Event/ Match U17
Ansvariga: Alicia & Lilian
Söndag 14/6
12.30 - 14.45 - Match PU14
Ansvariga: Ronja & Belle
15.30 - 17.45 - Match PU14
Ansvariga: Agnes & Noelle
Hälsningar
Veronica
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies