Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
11 jun, 21:29 0 kommentarer
Hej!
På måndag drar det efterlängtade KSK Summer Camp igång! Det finns några saker att tänka på inför dessa fyra dagar.
Det är under dagarna viktigt att anmäla eventuell frånvaro till campansvarig Alma Främme på 0707837373 innan klockan slår 08.45.
Ta med ett par andra skor, som tofflor, eftersom fotbollsskor inte är tillåtna uppe i cafeterian där vi äter lunch, samt kläder efter väder. Ett tips är att märka upp extra kläder och tillhörigheter för att underlätta om saker kommer på vift. Glöm inte att smörja in era barn med solskyddsfaktor!
Deltagarna samlas 9.00 på stora KIP och så håller vi på till 15.00. Lunch och mellanmål på eftermiddagen ingår, men om man vet att ens barn kan behöva energipåfyllning får man gärna ha med sig en frukt att äta på förmiddagen.
Ditt barn kommer att tillhöra två olika grupper under veckan; en kongrupp och en träningsgrupp. Vid inskrivningen är det bra att veta vilken kongrupp ert barn tillhör. Detta för att underlätta utdelningen av tröjorna. Kongrupperna publiceras på söndag morgon. Det är också en fördel om ert barn vet vilken kongrupp hen tillhör på måndag för att hitta rätt.
Inskrivningen kommer vara på söndag (14/6) mellan kl 15.00 och 16.00 uppe i cafeterian. Där hämtar ni ert barns tröja och vattenflaska. Har man inte möjlighet att komma, kan någon annan hämta ut tröjan.
Nu hoppas vi på en bra väderprognos och en trevlig vecka!!!
//Planeringsgruppen
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies