Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
18 jun, 16:59 0 kommentarer
Att årets bästa vecka redan är slut? Det kändes som den knappt hann börja innan den var över - men tiden går ju fort när man har kul.
Jag hoppas att alla barn har haft en helt underbar vecka fylld med massa skoj, fotboll och nya kompisar. Vi har haft (ganska) tur med vädret, god mat och härliga barn på plats så från vår sida är det en riktigt lyckad vecka!
Som ansvarig har jag haft en fantastisk vecka och vill passa på att hylla våra fantastiska ungdomsledare, utan dem hade vi inte kunnat genomföra detta! Det har gjort ett dunderjobb! Jag vill också tacka alla vuxna som hjälpt till under veckans gång - ni är grymma! Sist men absolut inte minst vill jag berömma planeringsgruppen som tillsammans planerat hela detta arrangemang. Tack!
Kvarglömda saker ligger i förrådet, rakt fram när man kommer in. Det kommer att ligga kvar i en vecka, sedan slängs det som är kvar. Alla ledare har tagg och kommer in där.
Nu önskar jag en fin midsommar och hoppas att vi ses nästa år igen!
//ansvarig Alma Främme
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies