Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 10:29 0 kommentarer
Mycket kvarglömt kvar!
Hej!
Hoppas ni haft en fin midsommar!
Jag var uppe och kollade hur mycket kvarglömt som var kvar igår, och det var en del! Allt ligger i förrådet, rakt fram när man kommer in. Alla tränare har tagit dit. Mycket är namnat, så om någon tittar igenom lådan och känner igen något - ta med det också!
För att det inte ska ligga och "skräpa" i förrådet kommer jag slänga/donera det som är kvar på fredag (26/6).
//Alma
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies